Допомога
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.
Як повернути товар?
- Поштою м. Городок Хмельницька область Нова Пошта №1
- Повідомити номер транспортної накладної, або зателефонувати +38 (067) 583-79-44
З якого моменту починається гарантія?
- При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування за гарантією включає:
- усунення недоліків товару у сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар із доплатою;
- повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару:
Обмін та повернення продукції належної якості
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо:
- товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
- товар не входить до переліку продуктів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні.
Повернення коштів
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець.
При готівковому розрахунку повернення коштів складає касі пізніше через 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання вимоги від покупця.
При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 календарних днів.